Skip to content
Fundația Progpers

Fundația Progpers

  • Home
  • Proiecte
  • Achiziții
  • Despre noi
  • Contact

Anunț intermediar evaluare planuri de afaceri – ASTRA

  • Home
  • Proiecte
  • Anunț intermediar evaluare planuri de afaceri – ASTRA
Anunț intermediar evaluare planuri de afaceri – ASTRA
December 7, 2022December 7, 2022

Comunicat ev. intermediara_proiect ASTRA_153069_07.12.2022

Proiecte

Post navigation

Anunt informare concurs ASTRA
Anunț final evaluare planuri de afaceri sesiunea decembrie 2022 – ASTRA

Achiziții

    • ASTRA – Echipament IT si periferice, inclusiv licente
      July 20, 2022AchizițiiFundatia PROGPERS are onoarea să vă invite să participati la achizitia publica de  Echipament IT si periferice, inclusiv licente , in cadrul proiectului ASTRA 1.Invitatie de participare 2.Formulare 3.Draft contract...
    • ASTRA – Servicii de închiriere autovehicul fara sofer
      July 15, 2022AchizițiiAxa Prioritară: 1- Inițiativa “Locuri de muncă pentru tineri” Obiectivul specific: 1.1. – Creșterea ocupării tinerilor NEETs șomeri cu vârsta Între 16- 29 ani, înregistrați la Serviciul Public de Ocupare, cu rezidența în regiunile eligibile Titlul proiectului: ASTRA- Asistență pentru Șomeri Tineri prin Reconversie și Antreprenoriat Contract: POCU/991/1/3/153069 Fundatia PROGPERS are onoarea să vă invite să participati la achizitia publica de  Servicii de închiriere autovehicul fara sofer , in cadrul proiectului ASTRA Documentele sunt disponibile mai jos: 1. Invitatie participare – vizualizeaza documentul oficial 2. Anexa invitatie participare – vizualizeaza documentul oficial 3. Formulare – vizualizeaza documentul oficial 4. Draft contract – vizualizeaza documentul oficial Lucian Oliviu Chiorean Tel. 0761786242...
    • Anunt de achizitie laptop
      August 14, 2020AchizițiiANUNŢ DE PARTICIPARE Denumirea achizitorului: Fundația PROGPERS, str.Trandafirilor, nr.16, birou 16, Alba Iulia Obiectul contractului: Achizitie echipamente IT – notebook necesare desfășurării activităților din cadul proiectului ÎNTREPRINZĂTORI PENTRU OAMENI cod SMIS 127190 Durata contractului: 1 luna Procedura aplicată: Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achizitii aplicabile beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Anunt achizitie laptop-vizualizeaza documentul oficial   NOTĂ JUSTIFICATIVĂ PRIVIND ESTIMAREA VALORII ȘI ALEGEREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICĂ I. OBIECTUL ESTIMĂRII – Echipamente IT – notebook COD CPV – 30213100-6 – Calculatoare portabile II. TITLUL PROIECTULUI – Întreprinzători pentru Oameni cod SMIS 127190 Axa prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei Obiectiv Specific 4.16 – Consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială de a funcționa într-o manieră auto-sustenabilă Nota estimare valoare laptop-vizualizeaza documentul oficial...
    • Anunt de achizitie desktop
      August 14, 2020AchizițiiANUNŢ DE PARTICIPARE Denumirea achizitorului: Fundația PROGPERS, str.Trandafirilor, nr.16, birou 16, Alba Iulia Obiectul contractului: Achizitie echipamente IT – desktop necesare desfășurării activităților din cadul proiectului ALIAT cod SMIS 126546 Durata contractului: 1 luna Procedura aplicată: Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achizitii aplicabile beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Anunt de participare – vizualizeaza documentul oficial NOTĂ JUSTIFICATIVĂ PRIVIND ESTIMAREA VALORII ȘI ALEGEREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICĂ I. OBIECTUL ESTIMĂRII – Echipamente IT – desktop COD CPV – 30213300-8 – Computer de birou II. TITLUL PROIECTULUI – ALIAT cod SMIS 126546 Axa prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei Obiectiv Specific 4.16 – Consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială de a funcționa într-o manieră auto-sustenabilă Nota estimare valoare desktop – vizualizeaza documentul oficial...
    • Achizitie servicii organizare Workshop Management Resurse Umane
      January 21, 2019AchizițiiNr. 20 / 21.01.2019 ANUNŢ DE PARTICIPARE Denumirea achizitorului: Fundația PROGPERS, str.Tudor Vladimirescu, nr.18, birou 5, Alba Iulia Obiectul contractului: Servicii eveniment organizare Workshop Management Resurse Umane necesar desfășurării activităților din cadul Proiectului “PRISMA – Program de Instruire Specializată pentru Manageri”, cod SMIS 116944 Durata contractului: 1 lună Procedura aplicată:  Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achizitii aplicabile beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Termenul şi modul de depunere a ofertelor: 31.01.2019 ora 12:00 la sediul Fundației PROGPERS, str.Tudor Vladimirescu, nr.18, birou 5, Alba Iulia, jud. Alba, sau prin e-mail pe adresa office@fundatiaprogpers.ro Persoana de contact:  HENTEA Tiberiu, membru comisie, email office@fundatiaprogpers.ro telefon 0744-700899, fax 0258-811405 Accesarea documentației de atribuire: Documentația de atribuire este disponibila la sediul Fundației PROGPERS, str.Tudor Vladimirescu, nr.18, birou 5, Alba Iulia, jud. Alba, sau pe site la adresa www.fundatiaprogpers.ro in secţiunea Achiziții Criteriul de atribuire: Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”....

Proiecte

    • Comunicat de presa proiect RECON
      January 25, 2023Comunicat de presa proiect RECON...
    • Anunț final evaluare planuri de afaceri sesiunea decembrie 2022 – ASTRA
      December 12, 2022Comunicat evaluare finală_12.12.2022...
    • Anunț intermediar evaluare planuri de afaceri – ASTRA
      December 7, 2022Comunicat ev. intermediara_proiect ASTRA_153069_07.12.2022...
    • Anunt informare concurs ASTRA
      November 24, 2022Anexa 1 – Declaratie proprie raspundere Anexa 2 – Plan de afaceri Anexa 3 – Buget plan de afaceri Anexa A – Lista coduri CAEN eligibile Anexa B – Categorii cheltuieli eligibile Anexa C – Grila de conformitate Anexa D – Grila de evaluare Comunicat anunt informare concurs_ASTRA_153069_24.11.2022 Comunicat anunt informare concurs_ASTRA_153069_30.08.2022 Metodologie selectie planuri de afaceri 153069...
    • Comunicat evaluare finala – ASTRA
      September 26, 2022DOCUMENTUL SE POATE VIZUALIZA AICI...

Meniu:

  • Home
  • Proiecte
  • Achiziții
  • Despre noi
  • Contact

Anunțuri

  • Achiziții
  • Proiecte
  • Uncategorized

Contact:

Str. Tudor Vladimirescu nr. 18, birou 5
E-mail: office@fundatiaprogpers.ro

Newsletter:

Copyright © 2023 Fundația Progpers Theme: Flash by ThemeGrill. Proudly powered by WordPress
  • Home
  • Despre noi
  • Contact